Direktlänk till inlägg 16 juli 2008

En ovanligt regnig semesterdag!

Av Solsken - 16 juli 2008 21:41

Började min dag med ett lååååångt bad med levande ljus och vatten med mynta, citron och gurka. Sen blev det en enkel frukost.
Ja här i gamla svedala regnar det som vanligt. Åkte till Coop efter att ha skickat ett inbjudningsmess till en gammal kollega. Där plockade jag skyndsamt ihop lite inför fikat och skyndade till trädgårdsavdelningen där jag köpte mera jord. Hann precis på toa sen var han redan här. Omtänksamt nog hade han med sig två nyinköpta Wienerbröd så jag satte genast på kaffet. Vi började fikan ute men det började regna så vi drog oss in i köket. Semestern regnar bort det är kallt, jag till och med fryser. Vi hade det mycket trevligt och jag har skrattat en hel del. Lite trött i händerna då jag använt dom att prata med då min gamla kollega är döv. Men orden och tecknen fanns där bak i minnet. Lite uppfräschning så pluppade dom fram. Vi tog en promenad då han blev trött av att sitta så länge, men det blev en kort sådan då det började ösregna igen!!!! Några trevliga timmar innan jag skjutsade min gäst närmare sitt hem, jag skulle ändå den vägen.
När vi skiljdes åt så började det regna igen!!!:)
Jag kilade in på Eko och handlade lite prylar och sen la jag dom i bilen och gick och köpte med mig McD hem + ett glas till Nu sitter jag här hemma och surfar och fryser medans regnet öser ner ute. Nu ska jag försöka få iväg mitt nya telnr….var ju tvungen att byta ut mitt braiga nr….för det var fel på det. Och nu har jag fått ett knasigt men det kommer nog gå att lära sig oxå. Tjingeling!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Solsken - 6 april 2009 08:58

Ja jag vill önska alla läsare Glad Påsk! Jag ska strax hälsa på mina föräldrar och göra dom glada för ett besök av dottern :). Senare åker jag hem och förbereder mat för min älskling..... ...

Av Solsken - 29 december 2008 20:35

Ja då har man vart och träffat nya släkten. Hoppas att jag klarade besiktningen. Fast vem bryr sig? Det räcker att B och flickorna gillar mig Förkyld blev jag oxå på väg dit och nu är jag riktigt krasslig *suck*. Imorrn bitti åker vi igen, då först ...

Av Solsken - 26 december 2008 17:23

Här är det full rulle hela tiden. Julen firade vi hos bror min några gator bort. Det var jättetrevligt särskilt när vi slog resten av familjen i Monopol. *ler* Sen gick vi hem och öppnade våra paket som vi hade under granen. Gårdagen var vi i lägenhe...

Av Solsken - 19 december 2008 08:52

När barnen väl kom iväg till skolan så gjode vi det, graviditetstestet! :) Det var positivt, vi ska ha en bebis! Vi gömde testet för denna lycka vill vi hålla lite på tills vi känner att det ska berättas.... ...

Av Solsken - 18 december 2008 21:49

Tog en avstickare till Apoteket i Sandared där jag inhandlade ett grav.test.Nervöst….vill att det ska vara Positivt…..vill så gärna ha ett barn med min älskling! Och han vill det oxå…..:)...

Skapa flashcards