Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Solsken - 18 juli 2008 22:25

Först kom brorsan med familj, åhh va jag har längtat efter ungarna. Strax därefter kom mamma och pappa. Vi fikade och pratade. Jag fick presenter, en grön lykta och en liten rosa bricka samt deras snygga lampa från källaren. Mina bullar blev precis klara innan alla kom . Det gungades och kastades boll vi spruta med vattenpistoler och tog en promenad där vi såg en sån där självgående lite gräsklippare den gillade lillkillen . När klockan drog sig mot fem snåret åkte familjen hemåt, först mamma och pappa. Brorsan med familj stannade en stund till på ytterligare en fika.
Åhh va trött jag vart men lycklig!

Dagens roliga kommentar kom från brorsonen som kallar mitt Sovrum för soprum och det är ju sant då jag har alla kartonger som jag inte hunnit packa upp än där inne:)

Skapa flashcards