Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Solsken - 3 augusti 2008 16:56


Idag har det verkligen vart en soft dag. Jag vaknade vid 8-9 tiden men låg kvar och läste med kaffe som jag snabbt vart uppe och bryggt. Gick upp vid elva/halvtolv. Sen har jag tagit det lugnt och kollat på film, mitt i filmen kom en väninna och där satt jag i mässingen, njae hade ju iallafall morgonrock på mig. Vi tjötade och fikade en stund innan hon åkte hem och lagade mat samt tog hand om den stundande tvätten. Själv satte jag igång med att laga mat och nu har jag ätit grillad (rubbad) kotlett med varm fransk grönsaksröra och en grillad banan till efterrätt. Jag har pratat med en vän (gammalt x typ första pojkvännen) som välkomnade mig tillbaka till Borås. Han och frun kommer förbi nån dag. Nu ska jag dricka kaffe och titta färdigt på en film på 3:an sen får jag väl fortsätta med filmen jag tittade på i morse.

Ovido - Quiz & Flashcards