Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Solsken - 23 augusti 2008 03:53

…eller vad man kallar det? Vi har pratats vid på Vilda i några år så det är ju inte helt nytt men vi har aldrig träffats irl innan. Det var en mycket trevlig grabb. Kanske inte min typ direkt men klart intressant. Jag fick potatisgratäng och fläskfile i kantarellsås och sen kaffe och blåbär/äpplepaj med vaniljsås….. duktig på mat. Vet inte om det klickar men jag skulle gärna umgås med honom helt klart! Vi spanade in nya lekplatsen oxå…..*hehe* ja en sån där som barn leker på , vad trodde ni… Vi pratade och kollade på en film som hans döttrar hade fått honom att köpa….tjejig men rolig:) Jag kollade även in hojar och bilar…. Jag vart försenad (tvättstuga) och var där strax innan åtta och åkte därifrån vid två på natten. Ja jag hade fått sova över om jag hade velat men känner att jag ville hem till tryggheten . Inte för att det skulle hända nåt. Ev. så träffas vi idag igen jag för det är väl morgon nu? Hehe..Nä nu är det dags att lägga sig. Imorrn hade jag ju tänkt att åka ner till lotten en sväng och få med mig lite saker hem. Sen ska jag ev. grilla med en väninna eller så går jag och grabben på party…..får se hur det blir….ha det så gott…

Skapa flashcards