Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Solsken - 24 augusti 2008 21:24

Oj va trötta vi var när vi kom hem i morse efter att ha varit på fest.  Träffade på massor av gamla kompisar och många bekanta ansikten. Ja x:et(förr förra sambon) var där oxå, han såg lite snopen ut när jag kom med en ny grabb. Vi gick runt, drack cider och dansade. Vi fick i oss lite mat innan det var dags att gå ner till stan och den kommande bussen hem till mig. Vi pimplade massa vatten innan det var dags att krypa ner i sängen.
Nästan hela den här fina dagen har vi legat inne. Men det har vart så mysigt….. det känns som om jag har träffat B innan, lustigt. Men hans ansikte är så bekant…… vi kanske har träffats i ett annat liv? Vid tre-halvfyra var det dags att pallra sig upp för han skulle på möte.


Konstigt att man först är så långt nere på botten och sen hamnar i himlen…
Åkte förbi bror min (gatan jämte B) men ingen var hemma. Så då ringde jag brorsan och han och familjen + mamma var på sjön. Pappa vart hemma…. så då åkte jag dit. Nu är växterna som jag hade med mig från lotten (dom har stått i bilen över natten) nere i jorden. Ja jag har nu kommit hem igen och sitter här och surfar…..

Näe nu ska jag lägga in mina räkningar och sen får jag nog lov till att gå och lägga mig…….är helt slut. Ja det snurrar många tankar i huvudet.

Av Solsken - 24 augusti 2008 21:12

Dina ögon är fyllda av skratt. Jag kan inte se mig mätt på dig. Du är så go….. du ger mig allt jag saknat. Du känner redan mina känsla punkter. Du är öm och omtänksam. Du får mig att le. *hjälp* jag tror jag börjar bli förälskad…..ditt ansikte är redan så bekant att jag tror jag träffat dig förr. Dina kyssar är berusande och dina varma smekande händer så förtrollande….min kropp går i vågor av njutfulla rysningar….är detta sant. Är det bara en underbar dröm? Hoppas att det är verklighet. Vi har gått om varandra så länge nu. Den där fikan skulle vi avklarat för länge sedan, så mycket tårar och sorg vi kunde besparats……jag längtar redan efter imorgon! Saknar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards