Alla inlägg den 5 september 2008

Av Solsken - 5 september 2008 23:00

Eftersom det blev sent igår så fick jag packa i all hast i morse, sen var jag redan då jag sovit för länge. Arbetsdagen gick fort och snart var det dags att åka till B och tjejerna…… jag ringde på men ingen kom och öppnade, ryckte i dörren och den var låst. Ringde på igen och då kom en av tjejerna och släppte in mig. B stod i duschen och det dammsögs på ovanvåningen under sång nästa tjej skar upp sallad och strax kom min älskling ut ur duschen……åhh va jag älskar honom! Vi fixade köttfärs och grönsaker och sen åt vi tacos på fredagskvällen. Jag och B tog en promenad runt nyckelhålet (torpet i skogen). Min kondis är ju under all kritik….*ler* men det ska bättras på. Sen blev det en lugn fredagskväll med fika vid tvn och vi tittade på bilder från hans föräldrars stuga dit vi antagligen ska nästa helg om hans mamma inte får kalla fötter *ler*…..har inte kännt efter riktigt men blir väl nervös emot slutet på nästa vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards