Alla inlägg den 12 september 2008

Av Solsken - 12 september 2008 06:28

Lite nervös, vill ju gärna göra ett gott intryck! Älskar ju B så mycket. Men viktigast är ju att han älskar mig och att flickorna tycker att jag är ok.

Nu åker vi.....

Rapport  Dag 1 080914

Resan upp gick bra och vi var framme ca.halv elva om jag inte minns fel. Vi möttes upp av hans goa föräldrar, inget stelt där inte utan det blev kram direkt. Vi packade in och installerade oss. Sen blev jag iväg schasad till bryggan där vi började kasta, hmm, ja han har lärt mig att kasta idag. B fick upp fyra gäddor i dag och jag fick en massa tång och sjögräs men jag har iallafall lärt mig att kasta med kastspö och jag tycker t.om att det är roligt. Sen var det dags för lunch….B:s nötgryta och en massa grönsaker, pasta och potatis och till efterrätt kaffe och min äpplekaka som jag bakade dagen innan vi åkte. Vi kom i säng ganska sent…

Rapport Dag 2

Vi kom upp ganska tidigt idag, det knackade på dörren och frukosten vart klar När den var avklarad så gick vi ner till havet och kastade lite igen. Svärmor gick till skogs och plockade bär/svamp som även gjorde igår. Svärfar grävde i trädgården och vi fiskade, jag plurrade och vi fortsatte en stund till och några fler napp senare för B med ombyte och en promenad i skogen som resulterade i en del svamp och 3 liter lingon som svärmor senare rensade. Lite mera kast med spö och sen mat igen och senare även ostbricka och te. Ikväll kom vi i säng lite tidigare, runt elva. Ja jag känner en sån lycka! Ber B nypa mig i armen om och om igen, men det vill han inte utan han säger att han älskar mig istället


Skapa flashcards