Alla inlägg den 5 december 2008

Av Solsken - 5 december 2008 13:05

Ja idag har jag haft lite sovmorgon, ledig fredag. När jag gick upp så satt sjuklingen Em och åt frukost, hon såg förvånad ut att jag vart hemma . Jag åt lite frukost och drack kaffe och läste lite i gårdagens Bt som jag får i brevlådan i lägenheten trots att jag inte prenumerar(?)
Åkte till lägenheten strax innan tio och sitter här nu och skriver:::::::: *ring, ring på dörren* nu kom några och skulle titta på lägenheten. Hjälp!! Skit så som det ser ut nu ska jag röja upp så att fler kan komma nästa vecka… jag håller på att gräva upp sista pallkragen….vart bara inne och fikade lite. Har pratat med kompisen (rob) på msn och han har oxå hittat lyckan igen…..flyttat tillbaka till Lerum med ny flickvän…det gick snabbt där oxå Nu ska jag ut och fortsätta…… Ha en trevlig helg om jag inte dyker upp här igen….. kram

Ovido - Quiz & Flashcards