Alla inlägg den 13 december 2008

Av Solsken - 13 december 2008 10:25

Ja som sagt det går undan för mig men det är så roligt och jag är så lycklig. Min älskling tar sovmorgon och jag betalar en försenad räkning. Igår gjorde vi närmare 200 köttbullar inför jul, revbenen liggger redan färdigkokta i frysen i väntan på griljering. Vi har börjat flytta hit prylar och min bil är full av saker från Altanen. Idag har jag tänkt att baka lussekatter. Får se om vi kör ett lass till från lägenheten idag eller om vi bara placerar ut allt här idag. Innan trodde jag ju att jag skulle kunna fortsätta att skriva här varje dag men inser att det hinner jag inte med. Prioriterar att vara med B.

Fiskarna bor ju här nu med och är riktigt sociala….bänken står och väntar på 112 liters akvariet……

Ovido - Quiz & Flashcards