Alla inlägg den 26 december 2008

Av Solsken - 26 december 2008 17:23

Här är det full rulle hela tiden. Julen firade vi hos bror min några gator bort. Det var jättetrevligt särskilt när vi slog resten av familjen i Monopol. *ler* Sen gick vi hem och öppnade våra paket som vi hade under granen. Gårdagen var vi i lägenheten och plockade med oss en massa saker. Vi åkte senare hem och fixade till lite varma mackor……det var gott.

Idag har vi tömt min bil på altangrejer (jag och tjejerna) B lagade mat under tiden. Sen har vi kollat på film och skrattat en hel del. Nu har vi fixat en mysig datorhörna till mig och B. Vi sitter tätt, tätt ihop. Strax ska vi ner och äta upp pepparkakshusen och sen blir det abborrfilé och stekt potatis(eller var det mos) till kvällsmat. Jag ska fixa lite smoothies sen oxå för vi har lite övermogna bananer. Jag mår så oförskämt bra och är så lycklig med min snälle goe B och dom fina flickorna.

Ovido - Quiz & Flashcards