Alla inlägg den 14 september 2008

Av Solsken - 14 september 2008 21:14

Ja idag skulle vi gå upp tidigt var det tänkt för att jag skulle ta upp storgäddan men svärfar knackade på och sa att det regnade så och att det var bättre att vi låg kvar och vilade upp oss istället! Och så gjorde vi. Det blev en sen frukost och när vi äntligen hade packat in allt så var klockan redan mycket. Vi kom iväg vid strax innan tolv. Goa kramar fick vi innan vi for….kände att dom tyckte att jag var okej.
B körde lugnt hem och vi kissepausade vid Abborraviken…..och sen fortsatte vi färden och pausade hemma hos mig där vi lagade till maten vi fick med av svärföräldrarna, det räckte även till en matlåda för mig! Sen kollade B lite på eniro, en föreläsning som han ska på imorrn. Vi packade med oss lök och lite rena kläder och sen for vi hem till honom. Telefon ringde när han öppnade dörren och det var hans mamma, dom gillar mig sa han, vi lagade till all svamp vi fått av svärmor…det blev fyra stekpannor tillagade men det krymper ju rätt så mycket men blev några burkar ändå. Lingonen ska jag laga till imorrn har jag tänkt. Vi tog en dusch och sen vilade” vi lite innan det var dags för kvällskaffe och dags för B att åka till jobbet. Pussar och kramar och så åkte vi åt varsitt håll. Jag stack in på ica i Sandared innan jag drog mig hemåt. Nu är jag hemma och ska uppdatera mig lite på nätet och sen glo lite på tv innan det är dags för sängen….nattis från en lycklig Ylva…:)

Ovido - Quiz & Flashcards