Alla inlägg den 17 september 2008

Av Solsken - 17 september 2008 19:47

nnan vi ses igen. Men icke. Efter att jag skickat mitt mess till min älskade B så skriver han tillbaks innan det är dags för hans sömn att han gärna kommer och fixar kvällsmat hos mig runt 16,30 Ja jag tackade naturligtvis ja, både till mat och till hans ypperliga sällskap. Längtar ju efter honom så fort han åker ifrån mig. Dagen har gått fort...

Har även pratat med mamma idag. Jag skyndade mig hem när arbetsdagen tog slut…..
Såg inte B:s bil (lite besviken) han kanske försovit sig. Men när jag öppnar dörren så finns han där *lycka* . Han har fixat en god grönsakssoppa och vitlöksbröd……maten smakar extra gott i hans sällskap lite mys innan det är dags för honom att åka på sin kurs. Imorrn är det sista arbetsdagen för mig den här veckan och jag ska äntligen få sova ihop med B. Har kollat lite Madeira info. Börjar ju få resfeber, snart åker ju jag. Kommer längta mig fördärvad efter B. Men ser fram emot min resa för den gör jag ju i gott sällskap. Sitter och lyssnar på Evanscence….

Ovido - Quiz & Flashcards